مالک محصول مسئول ایجاد آیتم های بک لاگ محصول است.

تنها یک مالک محصول برای یک پروژه وجود دارد؛ تمام وقت یا نیمه وقت. این فرد باید فردی بیزینسی (کسب و کار گرا) باشد. یک تحلیلگر حرفه ای کسب و کار نامزد بسیار خوبی برای این نقش است.

مالک محصول دائما در تماس با مشتری است، نیازهای مشتری را درک می کند و آنها را به اقلام بک لاگ محصول تبدیل می کند. سپس مالک محصول، “ارزش کسب و کار” را برای هر آیتم اختصاص داده و بک لاگ های محصول را مرتب می کند.

بنابراین، اقلام مهم تر در بالای لیست قرار خواهند گرفت. این آیتم های قرار گرفته در بالای لیست چیزی است که ما در تکرار بعدی انجام خواهیم داد. لذا، فقط چند روز صرف ایجاد آیتم های کافی در بک لاگ محصول، می کنیم و سپس تکرار اول را آغاز خواهیم کرد. به تکرارها در اسکرام، اسپرینت می گوییم. در پست های بعدی بیشتر در این باره خواهیم گفت.

 

 

منبع: https://mplaza.pm

ترجمه اختصاصی از http://fa.ali-baghaei.ir/